Re: FP11PL + Fastkick

Autor: piotr- (piotr_at_euro-info.com.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 10:57:21 MET

> Bedzie tam informacja o FASTKICK'u - to jest pakiecik umozliwiajacy
> zaaplikowanie FixPacka z HDD a nie z dyskietek.
> Metoda z grubsza polega wlasnie na rozpakowaniu image'ow dyskietek
> na HDD (kolejno wszystkich dyskietek). Do tego sluzy ZALACZONY diunpack.
> Potem wgrywamy do tego katalogu reszte fastkicka. Szczegoly w readme.

ok, juz to robie,tz puszczam fix.cmd ale nie do konca dziala (chyba) -
znajduje
pakiet pachujacy robi sie archiving, backuping i po backupingu wszystko
staje
-100% obciazenia procesora i nic przez pol godziny sie nie zmienia (co dalej
robi nie wiem bo nie czekalem)
czy do update warp4.0 -> do v.11 wystarczy Corrective Service Facility 2-B
v1.40?
(rozumiem ze to jest ten Fastkick) bo moze tu cos nie tak
a, przy instalacji zglaszal ze jakies pliki sa w uzyciu i gdy mu
potwierdzilem
niby kontynuowal poprawnie
jak w warpie sprawdzic jakiego mam pacha wgranego?(czyli czy ten fix v11 mi
sie zrobil)

pozdrowienia
piotr plinta