Re: FP11PL + Fastkick

Autor: R.S. (Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 09:27:25 MET

piotr- wrote:

> Bardzo ladny przepis - to nie drwina - wlasnie czegos takiego szukalem
> a to co?
> tzn. mam pliki xrom011.?dk ale ten diunpack to jakis program
> narzedziowy/extraktor? -skad go wziac?
>
> A moze jest gdzies na sieci przepis dla greenhorna?

Ja znalazlem gdzies na sieci (po polsku) szukaj www.asua.org.pl
albo jakos tak.
Bedzie tam informacja o FASTKICK'u - to jest pakiecik umozliwiajacy
zaaplikowanie FixPacka z HDD a nie z dyskietek.
Metoda z grubsza polega wlasnie na rozpakowaniu image'ow dyskietek
na HDD (kolejno wszystkich dyskietek). Do tego sluzy ZALACZONY diunpack.
Potem wgrywamy do tego katalogu reszte fastkicka. Szczegoly w readme.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:radoslaw.skorupka_at_bresa.com.pl