FP 11, czy szukam winnego ?

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 17:46:03 MET

Nie dam glowy sobie uciac, czy dobrze rozpoznalem problem ale mam do
Was (z zalozonym fp11pl) prosbe - czy nie macie problemow z odczytem
ipf-ow ? Ja dostaje pusta liste "zawartosc" i tyle. Po nacisnieciu
indeksu owszem - mam wszystko ale cos tu jest nie tak...
Jak to wyglada u was? (bardzo prawdopodobne, ze wina lezy po mojej
stronie, bo mieszam ta maszyna dosc ostro ostatnio ale chce sie
upewnic)

 Marcin P. Ciaszczyk
 mpc_at_chzgoda.pl
 49. [patrzac na x-win] "Ty, ktora to wersja DOSa?"
 .-=| System operacyjny: OS/2 dziala juz 9d 22h 14m 14s 820ms (en).
|=-.