Re: Pomocy!

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 15:46:28 MET

> Mam tylko czas na instalacje jeszcze 2dni

1. Uwazaj na ta wersje - jesli to jest to, o czym mysle (taka zolta
plytka z jakiejs gazety) to ona jest niezupelnie dopracowana
2. Powinienes miec skrypt na plycie cdinst.bat czy cos kolo tego - on
ci nie dziala ? (jesli nie, to napisz "co mowi")

63. To tylko taki maly upgrade, system sie postawi za pare godzin...
mpc_at_chzgoda.pl