Re: problem z TPSA

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 27 Nov 1999 - 12:07:24 MET

Wojtek Staszczuk wrote:

> Dam pełny opis problemu. Nie zawracałbym nikomu głowy, gdybym mógł to
> rozwiązać sam. Mam OS/2 v. 4 PL, własny, legalny, korzystałem wcze
> niej z wersji 3 PL.
> Korzystam ze slattach.exe W.Gazdy
Dzieki :-))))

> [...]

> login seqence
> \r
> Username:
> [LOGINID]
> Password:
> [PASSWORD]
>
> spróbowałem, zaskoczyło i oto efekt:
>
> Connector competed ...
> info: [io_event] Unsupported protocol (80fd) received.
> notice: ipcp_up: local IP address 212.160.36.31
> notice: ipcp_up: remote IP address 212.160.36.2
> notice: VJ TCP header compression enabled
> info: default route assigned through 212.160.36.2
> [PPP] Enter Ctrl-C or Ctrl-Break to End Session
Wyglada idealnie... Sprobuj moze wylaczyc VJ TCP header compression.
Napisz jeszcze co masz na wszystkich zakladkach od "Dial Other". Moze
gdzies jeszcze tkwi blad?
BTW, kiedys toczylam mala bitwe z prywatym providerem u ktorego mam
konto,poniewaz nie moglem wdialowac sie z OS/2. Okazalo sie ze admin
musial cos poprawiac w kofiguracji. Niestety bylo to trzy lata temu i
nie pamietam zadnych szczegolow.

> Netscape startuje i nie może znale ć żadnej strony, następnie
> komunikat
>
> error: [NETW] Invalid fcs
> info: Terminating link
>
> I tu wymiękam, kombinuję z różnymi ustawieniami ale zawsze z podobnym
> efektem.
> [...]
Tu musi byc cos zchrzanione z obsluga PPP i to od strony Telepsów. Jak
mowie, podeslij cala zawartosc konfiguracji "Dial Other" (najlepiej
mailnij plik: d:\mptn\etc\tcpos2.ini - zobacze jaka to jest
konfiguracja).

--
Wojciech Gazda