Kłopoty z fixpackiem dla OS/2 Warp 3

Autor: Andrzej Piotrowski (apiotr_at_ktmiap.pcz.czest.pl)
Data: Sat 27 Nov 1999 - 11:51:34 MET

Posiadam oryginalną wersję OS/2 Warp 3.0 w wersji angielskiej - pierwszą
jaka się ukazała (bez systemu win-os2). Pracuje bez kłopotów od 5 lat.
Postawiony jest na niej serwer Novella. Problem zaczął się w trakcie
testowania na zgodność z rokiem 2000. Moja wersja oprogramowania oczywiście
nie zachowuje się prawidłowo. Zamiast roku 2000 ma rok 1980. Po konsultacji
z przedstawicielem IBM Polska dowiedziałem się, że należy zainstalować
fixpacka. Świetnie! Przeszukałem internet, trafiłem na stronę teamos2,
ściągnąłem 2 fixpacki - wersja 40 i 42. Niestety żaden z nich nie chce się
zainstalować. Po dokładnym sprawdzeniu odrzuciłem wersję 42 - tylko do
serwerów. Wszystkie pozostałe niestety też nie chcą działać - komunikat:
CSF0248 - archive path is shared between mismatched product instantences.
CO ROBIĆ???!!!
POMÓŻCIE - do końca wieku został tylko miesiąc.
Czyżby czekała mnie całkowita reinstalacja systemu wraz z serwerem Novella?