Re: problem z TPSA

Autor: cadserv (cadserv_at_kki.net.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 00:45:35 MET

Wojtek Staszczuk wrote:

> Mogę prosić o szczegóły (skrypt i stringi)? Po zmianie modemu nie mogę
> się połączyć. W desperacji my lę o sprzedaży systemu.
> Pozdrawiam,
> Wojtek Staszczuk

Hi!
Stringi inicjujące modem masz w instrukcji i one odpowiadają za właściwe
sterowanie modemem. Zobacz też Tech/2 o modemach.

Przykładowo konfiguracja mojego dialera PM wygląda następująco (za
podpowiedzią Adama Płaszczycy):

Strona 1
Name: TPSA
Login Id: ppp
Password: ppp
Phonne number: 0202122
Login sequence:
        \r
        sername:
        [LOGINID]
        ssword:
        [PASSWORD]
Conection type: ppp
Inactivity Timeout option: (brak)

Strona 2
MRU Size: 1500
VJ compression: zaznaczone
Domain Name Server: 194.204.159.1 (obowiązuje dla Krakowa)
Your domain name: tpnet.pl
pozostałe pola puste

Strona 3

dane konta pocztowego uzyskane od providera

strona 4
Dla swojego modemu (USR Sportster Voice 336000 mam ustawione:
Modem type: Hayes Compatible
Com port: com2
Speed baud: 115200
Data bits: 8
Mode: zaznaczone dial
Parity: None
Prefix: ATDT
Initialization string 1: AT&F
Initialization string 2: INIT2="AT&D2&C1X4V1L0Q0S7=70&M4&B1&H1&R2"
pozostałe pola puste.

Działa od tak dawna, że nie pamiętam już od kiedy (początek 98 chyba).
Parę miesięcy temu występowały małe problemach chyba z winy TPSA, bo po
zmianie w stringu
już też nie pamiętam czego - wszystko wróciło do normy i działa bez
zastrzeżeń.
Do kompletu Netscape obecnie 4.6.

Pozdrowienia

Zbyszek Oleszko