Re: problem z TPSA

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 17:25:57 MET

> Mogę prosić o szczegóły (skrypt i stringi)? Po zmianie modemu nie mogę
> się połączyć.

Na tej stronie jest szczegółowy opis jak skonfigurować OS/2 :
http://www.tpnet.pl/tpnet/komutowany/os2/os2tpnet.html

Na tej stronie jest opis komend AT
http://www.teamos2.org.pl/tech2/Mariusz/At.html

Ja zauważyłem jeden problem u siebie modem nie zwraca karetki. Uruchamiam
wtedy Hyperterminal
wybieram jakiś numer. A potem dopiero uruchamiam Ilink/2 (dial other ....)

Acha warto jeszcze podmienić plik slattach.exe do skopiowania ze strony:
http://www.fema.krakow.pl/~gazda/polish/download/slattach.html

> W desperacji myślę o sprzedaży systemu.
Nie warto. Konkurencją jest tylko NT (1000PLN). Z OS/2 trzeba trochę
pokombinować, poprosić o radę
na liście i zassać coś od czasu do czasu z inetu. Jest to naprawdę
najlepszy system operacyjny.

IBM go po prostu zabija. Ten list wysyłam z pod NT. Jak kupowali mi w pracy
komputer - mogłem wybrać
system, ale na OS/2 musiałbym czekać 3 tyg i zapłacić za niego 1500 PLN.

Jeżeli komputer służy Ci do pracy a nie do zabawy ....

Pożyczyłem instalkę koledze w pracy koparę zbiera z ziemi od paru dni:
- obiektowość
- szybkość
- stabilność
- konfiguracja
- małe programy (2MB PM Mail do 20MB Outlook)

Problem nie leży w systemie ale we właścicielu który go zabija.

pozdrawiam
Jan Bieńkowski