Re: Java 1.1.8 - ktos instalowal ?

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 09:09:25 MET

Dnia Mon, 22 Nov 1999 18:54:57, Wojciech Gazda
<gazda_at_fema.krakow.pl>Napisal(a|o):

> Powiedzcie mi tak w skrocie, do czego jescze moze sie przydac java 1.1.x
> (jakakolwiek) oprocz Netscape? Moze to zacheciloby mnie do
> instalowania...

Nie no - nie przesadzaj .. :) jakby sie kto inny pytal to moze bym
probowal cos napisac (juz nawet zaczalem probowac i wyszly straszne
herezje ale znajoma blondynka zrozumiala :) ) Doskonale wiesz co to
java. A ja lubie sobie czasami napisac cos poza Clipperem ... :) a
poza tym coraz czesciej mi rozne strony pisza "nieobslugiwana wersja
java" i nie moge sobie panienek ^H^H^H^H^H^H^H^H^H materialow
informacyjnych poogladac... :)

Pozdrawiam:)
mpc

ps - komus sie udalo to zainstalowac ?