Re: dial-up networking a OS/2

Autor: XMa (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 00:08:07 MET

O ile pamiętam to wpisze śmieci... ( nie ma ty "F7 - dalej" :))))

> - Czy skrypt do windows pisales sam, czy dostales od providera?

można go dostać od providera, tzn od tepsy, z strony chyba coś, jakośzwało się to
"komutowany dostęp do internetu" wystarczy wpisać w wyszukiwarce... powinien
znaleźć adres gdzieś mam, nawet całą tą stronę ściągniętą ale gdzieś głęboko w
czeluściach dysku twardego... :)))

> -jesli od providera, to czy mozesz go podeslac?

Jak nie znajdziesz to podeślę.

> (nie wiem, czy to jest dobry pomysl, zeby na liste - jesli masz
> ochote, to daj na priv)

nie ma sprawy

> ((Zobacz, czy nie masz hasla zaszytego w skrypcie albo jakiejs
> zmiany))

Tak - hasła się nie wpisuje. Jest ono w skrypcie. Nie wiem czy ten skrypt na
dzisiejsze warunki będzie działał, ale kiedyś to nie było z nim problemu.
Aha jest to skrypt do programu "dial other internet providers"
Ten drugi dialer nie przewiduje dynamicznego rozdzielania adresów ip (czy jak to
było) :)

XMa!

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl