Re: dial-up networking a OS/2

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 08:51:32 MET

Dnia Wed, 17 Nov 1999 07:05:09, "Jan R. Plucinski"
<junidas_at_po.onet.pl>Napisal(a|o):

> Ale ciągle proponujecie mi żebym sobie kupił nowy samochód zamiast
> starego. A ja chcę wiedzieć co robię Ľle, a nie to, że jsetem zły.
Nie nowy samochod, tylko zebys wymienil olej na lepszy, bo ci sie
silnik zaciera :)

1.Sprobuj polaczyc sie hiperterminalem (na przyklad - masz go w
bonusPacku)
2.Bardzo uwaznie wpisz username i haslo
3. Jesli pisze, ze acces danied to sprobuj jeszcze raz :)

- Czy skrypt do windows pisales sam, czy dostales od providera?
-jesli od providera, to czy mozesz go podeslac?
(nie wiem, czy to jest dobry pomysl, zeby na liste - jesli masz
ochote, to daj na priv)
((Zobacz, czy nie masz hasla zaszytego w skrypcie albo jakiejs
zmiany))

mpc_at_chzgoda.pl