Re: Dzialalnosc teamu, co na priva a co nie bylo- Odp: news'y

Autor: Przemysław Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 22:49:58 MET

On Fri, 12 Nov 1999 10:51:15 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>ja akurat uwazam ze takie maile nie powinny isc na priva.
>dlaczego? uzasadnienie jest proste. ludzie chca wiedziec co sie dzieje.
>byc moze ktos inny znajdzie czas i chetnie sie przylaczy do pracy
>nad jakas sprawa, np. wezmie czesc newsow do moderowania itp/itd.

OK. Więc napiszę publicznie.

Starałem się uaktualnić newsy. Lecz kiedy wyjechałem na wakacje wyjechałem i
wróciłem z nich nie mogłem się wyrobić. Następnie choroba matki (nie mam ojca)
uniemożliwiła mi posiadanie tyle czasu ile bym chciał. Następnie przedwczorajsza jej
śmierć uniemożliwi mi na następne kilka tygodni być tak dostępny jakbym mógł bez
moich kłopotów.

Wystarczy? i czy to na pewno powinno iść publicznie?

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 11h 44m 01s 398ms (en).