Re: tabela aplikacji OS2-Win

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 22:38:19 MET

On Fri, 12 Nov 1999 12:24:16 +0100 (CET), "Przemys aw Pawe
czyk"@polonez.man.lodz.pl wrote:

>Hi,
>
>Kt ry z koleg w stworzy kiedy tabel por wnawcz aplikacji OS/2 i ich odpowiednik w
w Windows (lub odwrotnie). Gdzie tego szuka ?
>Tylko nie piszcie, e u mnie w starym dobrym Warpowisku.... :-) (jeszcze tam nie
zagl da em).

>3. Czym si r ni instalowanie MPTS od TCP/IP ( opatologicznie i szerzej)?

Szerzej ci nie powiem, ale wiem, ze jakistam MPTS zmienia stacka TCP/IP na 4.1 (na
przyklad). Za to chyba nier uaktualnia np. programow typu ftp itp. na nowsze wersje -
ogolnie, MPTS usprawania chyba same mechanizmy sieciowe, wlaczajac w to TCP/IP,
a samo TCP/IP usprawania jeszcze swoje wewnetrzne programy. Moge sie mylic.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1