Re: SDD

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 19:19:47 MET

On 10 Nov 1999 17:20:35 +0100, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Czytam sobie czytam artykul w najswiezszym esinie na twema SD i wyczytalem swietna
>rzecz, o ktorej nie wiedzialem - po zmianie karty w komputerze, SDD od razu prz starcie
>ja wykryw i konfiguruje, nie potrzeba zadnych restartow!
No to bardzo ciekawe rzeczy tam piszą, bardzo ciekawe.
Mam, a właściwe miałem bo wczoraj ukradli :(, komputer z karta Asus 3800
oparty na TNT2+SDD/2 b9, a w pracy na G-200+SDD/2 b9 i po zmianie dyskow qpa.
Pececik sie odpalal i na ekranie byla kiszka i to niezaleznie co zamienilem
czy tnt2 na g-200 czy odwrotnie.
Lecz tez faktem nie zaprzeczalnym jest ze po zamianie karty na S3Virge 325
(lub jakos tak) systemik sie podniosl bez zadnego ale.

W koncy to jest tylko beta.

zasmocone bo okradzione pOSdrowienia

MArek
PS.
mialem farta ze potrzebowalem dysk domowy w pracy.
MArek