Re: Web/2

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 15:34:23 MET

>serwer www teamu stoi na apache. w konfigu to on moze i jest trudny
>bo nie ma konfiguratora po ktorym sie klika w OKeje :)
>
>przy okazji od razu powiem. apache dla os/2 w wersji 1.2 dziala
>naprawde swietnie. ale w wersji 1.3 ktorej uzywalem w czyms sie
>machneli (przy przenosinach z unixa na os/2) i ta wersja potrafila
>mi blokowac niektore watki serwera, przez co nastepowalo dlugotrwale
>zawieszenie transmisji na konkretne konekcje. byc moze w nowszych
>wersjach cos z tym zrobili ale nie mam kiedy sprawdzic.

 ja niedawno zassalem 1.3.9 i dziala jak trzeba a do tego ma obsluge
ladowalnych modulow, czyli nie musimy juz miec php wkompilowanego w
exe'ca tylko dodajemy do *.conf linie ktora laduje odpowiedniego dll'a
i dziala :)
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl