Re: Web/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 11:39:06 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> Przestań pytać windziarzy ;-)
>
> Apache jest świetny. Tylko trudny w konfiguracji. IMHO na OS/2 to jednak
> Lotus Domino Go Webserver. Darmowy. Jedynie ssl ma zablokowany.

serwer www teamu stoi na apache. w konfigu to on moze i jest trudny
bo nie ma konfiguratora po ktorym sie klika w OKeje :)

przy okazji od razu powiem. apache dla os/2 w wersji 1.2 dziala
naprawde swietnie. ale w wersji 1.3 ktorej uzywalem w czyms sie
machneli (przy przenosinach z unixa na os/2) i ta wersja potrafila
mi blokowac niektore watki serwera, przez co nastepowalo dlugotrwale
zawieszenie transmisji na konkretne konekcje. byc moze w nowszych
wersjach cos z tym zrobili ale nie mam kiedy sprawdzic.