Re: Grafika a Os/2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 23:43:09 MET

dominik_at_zt.rakow.tpsa.pl wrote:

> Niezaprzeczalnie najlepszy jest PMView. Potrafi też automatycznie tworzyć
> miniaturki (thumbnails) obrazków, co jest wygodniejsze (i szybsze) do
> przeglądania niż folder, o którym piszesz.

To akurat jest banalne. Otwierasz "Templates", w nich "Multimedia
Templates", a w nich znajdujesz coś co się nazywa "Lighttables". A
"Lighttables" to jest właśnie template folderu którego szukasz.
Wystarczy z tego template wyciągnąć nowy, świeżutki folder właśnie taki
jak /os2/bitmap, umieścić go gdziekolwiek i używać.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */