Re: Książki o programowaniu OS/2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 23:43:12 MET

Andrzej Pięta wrote:

> Może jaki  adres dla mnie?

http://www.developer.ibm.com/devcon/titlepg.htm

Najpierw "Guest registration", a następnie "Download".

Zajrzyj też na link w tekście obok "Download": If you would like more
information on various membership opportunities, go to >Subscription< -
to jest ten link. Po prostu dość dawno tam nie byłem...

PS. W przypadku kaszanienia się Szkapy w "Download" - wyłącz Z.Javę
Script i wybierz HTML-catalog.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */