Re: Znawca DB2 pilnie poszukiwany

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa
Data: Mon 08 Nov 1999 - 14:03:52 MET

On Fri, 5 Nov 1999 09:12:50, "R.S." <Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl> wrote:

> Nie wiem, niemniej jednak kod bledu jest opisany w odpowiednim BOOku.
>
> BTW: Na jakiej platformie ? Przeciez ktos u was sie tym zajmuje na
> OS/390
> (jak mniemam, macie SERATa)

Platforma to OS/2 Warp Server for e-business. OS/390 również jest, ale nie u
mnie. Cały problem z usuwaniem rekordów to nie kwestia nie wykonywania COMMIT
(bo to akurat robię) tylko czegoś innego. Nie bardzo mam jak usuwać rekordy
mniejszymi grupami, więc w jednej sekwencji DELETE wylatuje dajmy na to 500-800
tys. rekordów. Problem z tym "automatycznie" dostosowywującym się containerem
ominąłem poprzez ręczne zadeklarowanie rozmiaru. Natomiast loga do transakcji
nie mogę ustawić.

Liczę na Waszą pomoc, z góry dziękuję.

P.S. Wiem, że jest lista comp.databases.ibm-db2, ale z pobieżnych obserwacji
widzę że tam króluje winda.

Dominik Czechowski
Telekomunikacja Polska S.A.
IR ZT Kraków-Centrum