Re: ESS Maestro-2 i Trident 9525

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 09:45:55 MET

On Thu, 4 Nov 1999 08:49:46 +0100 (CET), Krzysztof Pawlak wrote:

>Doloze troche dziegciu do beczki miodu :)))
>
>Potrzebne na gwalt sa drivery dla karty dzwiekowej
>ESS Maestro-2 i grafiki Trident Cyber 9525.
>Uprzejmie informuje, ze o ile to drugie odpalilem przy
>pomocy GRADD, to z pierwsza rzecza nie moge sobie
>poradzic. Oba komponenty sa instalowane w notebookach
>Toshiba, szukanie na stronach producenta, a takze
>na Notebook/2 site nie daly porzadanych rezultatow.
 po pierwsze trezba poszukac na stronach Toshiba, bo przewaznie daja
tam sterownki pod OS/2 (co prawda mimo ze sterownik do dzwieku byl - to
nie udalo mi sie go kiedys-tam uruchomic...), po drugie
DeviceDriverPak, po trzecie grafika: proponuje mimo wszystko sprobowac
SDD, po czwrate muzyka: jesli na tych wszystkich siteach wyzej nie
ebdzie nic co by dzialalo to mozna popatrzec jeszcze na strone ess
i/lub theta band software (maja universalny sterownik do sound blastera
- moze zadziala?)... niestety samych odnosnikow nie pamietam .. (a
system mam zreinstalowany wiec bookmarki sie poszly ......)

 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl