Re: Grafika a Os/2

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 09:42:45 MET

>Mam problem z programem jview. Jest to najszybszy i najlepszy program do
>ogl dania
>grafiki na osie ( zna kto lepszy ?? ).
PMView wkrotce wersja 2.0 :)
> Jednak znalaz em tam jednego buga. Otˇ
>[...]
>jako naprawiŠ. Jaka jest najnowsza wersja tego programu?
przykro mi nie uzywalem nigdy jview...
>Po drugie: Jak sobie otworze okienko z os2/bitmap pokazuj mi siŕ takie duuuu e
>ikony ( no mo e ju nie ikony ) ktˇre stopniowo zamieniaj siŕ w miniaturki tych
>plikˇw graficznych. Jak taki efekt uzyskaŠ na innych katalogach? Czy mo na
>wykombinowaŠ w menu opcje zmiany stanu folderu na w aÂnie taki tak jak ze
>zmiany z
>ikon na drzewo czy te szczegˇ y?
o ile sie nie myle: ten folder to nie jest zwykly folder a taki
multimedialny : szablony -> szablony multimedialne -> przezrocza i juz
:) a jesli chcesz miec po prostu ikony z zawartoscia taka jaka ma
obrazek, to porafi to zrobic zwykla systemowa przegladarka do obrazkow

 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl