Re: Grafika a Os/2

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_szermierz.uni.wroc.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 08:56:07 MET

On Fri, 5 Nov 1999, XMa wrote:

[...]
> Po drugie: Jak sobie otworze okienko z os2/bitmap pokazują mi się
takie duuuuże
> ikony ( no może już nie ikony ) które stopniowo zamieniają się w miniaturki tych
> plików graficznych. Jak taki efekt uzyskać na innych katalogach? Czy można
> wykombinować w menu opcje zmiany stanu folderu na właśnie taki tak jak ze zmiany z
> ikon na drzewo czy też szczegóły?

taz z menu to raczej sie nie da zmienic widoku. OS/2 ma szablony i tam
oprocz szablonu "folder" jest mnostwo innych i wlasnie "Lighthouse", ktory
jest szablonem folderu dla plikow graficznych i tak jak w wypadku innych
szablonow mozna go uzywac do woli, mozna tez tworzyc te foldery z menu juz
istniejacego folderu (create new - chyba), zapewne jest tez mozliwe
rozbudowanie istniejacych menu. To w sumie bardzo fajny folder, ale np.
niektore pliki graficzne sprawiaja osowej przegladarce klopoty i nie jest
w stanie stworzyc ich miniatury a nawet potrafi zezrec swap do konca i
zawiesic system (tu pewnie wazny jest drajwer karty graficznej, ja mam ATI
CT 64 i on nie zawsze poprawnie funkcjonuje). Ale w sumie jest fajne i
szybsze niz podobne przegladarki w programach graficznych. Mozna w ten
sposob przegladac wiele setek plikow.

Z szacunkiem

Jan Gromadzki