Re: Lotus organizer

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_szermierz.uni.wroc.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 15:53:46 MET

"Marcin P. Ciaszczyk" wrote:

> Znalazlem takie cos (w ramach jakies bety SmartSuite) i nie bardzo
> moge sobie poradzic z instalacja. SS Wymaga FixPacka 5. Ja mam
> fixpacka 5 teraz juz 11. ale on dalej krzyczy.

[...] O wlasnie! chcialbym sie dolaczyc do tego pytania - czy wartoo
instalowac wersje beta SmartSuite? To w sumie wielka kobyla - ponad 100
MB przed rozpakowaniem.

Co do Organizera, to jesli sie nie ma specjalnie ambitnych wymagan, mozna
bez trudu zainstalowac wersje dla Win16 - zdaje sie 2.1. Dziala w miare
stabilnie i jets gratis na plytce z PC World Komputer.

Z szacunkiem

Jan Gromadzki