Re: FixPak - osobliwosci

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_szermierz.uni.wroc.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 16:09:24 MET

Podaje rozwiazanie tego przypadku - moze okaze sie pozyteczne dla kogos, komu
sie nie powiedzie fixowanie. Sytuacja byla taka: przy zakladaniu fixa system
odkrywal nieukonczone fixowanie systemu, ktory istnial na innej, w tym czasie
juz sformatowanej, partycji i przerywal prace. Rozwiazanie jest proste, choc
sytuacja nieco skomplikowana - wykonujac to wczesniejsze, nieudane fixowanie
system utworzyl plik startfix (czy cos wtym rodzaju) na jeszcze innej
partycji z OS-em (nie tej juz sformatowanej, ani tej ktorej fixowanie
przerwal, twierdzac, ze trzeba dokonczyc wczesniejszego). Wyglada na to ze
system zapisuje podczas pracy service.exe pliki takze na partycjach, ktorych
ta operacja nie dotyczy.

Z powazaniem

Jan Gromadzki