Re: Drukowanie w sesji dos w Novellu

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 16:49:28 MET

Dnia Thu, 4 Nov 1999 14:27:26, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>Napisal(a|o):

> a bo ja wiem? mi tez idzie w komin jak nie jest zalogowany.
> z tym ze ja przed uruchomieniem programu sprawdzam czy sa zamapowane
> napety sieciowe. poniewaz mam ustawiony konfig ze jednoczesnie
> mapuje napedy i kapczeruje drukarki, to takie sprawdzanie w zupelnosci
> mi wystarcza. co najwyzej widze komunikat "zaloguj sie zanim uruchomisz
> ten program".

ale ja czasami nie chce drukowac - musze uzywac programu, ktory nie
raczy sie zapytac, czy chce drukowac - a wydruki potrafi generowac
duuze. Jedyna zaleta jest to, ze najpierw robi 'wydruk do pliku' a
dopiero potem puszcza go na drukarke. Wszystko jest pieknie do
momentu, gdy program stiwierdza , ze nie ma drukarki. Natomiast jesli
zacznie drukowac to dostaje 100% obciazenia (na PII 266 czasami mialem
254%...) i czekam az stwierdzi, ze nie ma drukarki. To sie jakos
ustawialo w config.sys - ale nie pamietam (a przegladanie archiwum
listy jest za ciezkie dla mnie ;) )

mpc