Re: Karty graficzne PCI a OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 08:34:00 MET

Marcin P. Ciaszczyk wrote:

> Ja tez mam doswiadczenia z S3 - im nowszy sterownik tym gorsza jakosc
> pracy odtwarzaczy mp3 - nie wiem jeszcze o co chodzi (temat mam
> swiezy) ale stwierdzilem juz zaleznosc.

no to moje 3 grosze. ja mialem przedtem rozne S3, i dzwiek na klonie
GUS CD3. sterowniki (shareware) do tej karty dzwieku bardzo nie lubia
jak im sie cos przerywa. niestety S3 kazdej masci bardzo lubi przerywac,
i jest to IRQ 11 (chyba) od akceleratora. jak wymienilem na ET6000
skonczyly sie klopoty, przy tej samej wydajnosci co opisalem
w poprzednim liscie.

nie uzywam sterownikow GRADD. et6000 powinna chodzic jako SVGA,
specjalnego supportu w GRADD prawdopodobnie nie ma.

btw. z S3 nawet nie moglem zbyt szybko pisac czegokolwiek w sesji DOS
lub nawet w oknie tektowym OS/2, bo sterownik dzwieku (wiem ze
niedorobiony)
gubil synchronizacje bufora, i z glosnikow slychac juz bylo tylko
charkot.
musialem wtedy zatrzymac odtwarzanie dzwieku i puscic jeszcze raz.
co i czym odtwarzalem, nie mialo znaczenia. mogl to byc WAV odtwarzany
samograjka systemowa, moglo to byc mp3 odtwarzane czymkolwiek,
probowalem
roznych playerow.