Re: Karty graficzne PCI a OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 08:29:31 MET

Mariusz Baran wrote:

> Mam taka malutka 486-ke, do ktorej chce dokupic karte graficzna PCI
> (wybor ostatnio niewielki: S3 Virge, Alliance ew. Vivatec VOODOO
> Banshee). Co wiecej chce nastepnie postawic na komputerku OSa.
> Sterowniki sa do wszystkich (chyba). Jakies doswiadczenia nt. Ktora sie
> najlepiej nadaje? Ktora mniej? Za ktora sie w ogole nie brac?

Ja mam et6000 . coz. dziala :) mam jedynie "drobny" problem
ze sterownikami, bo w sesji DOS taki dos navigator sie kaszani
z powodu nierozpoznania trybu pracy. podobno da sie to poprawic
ale z braku czasu tego nie zrobilem.

inny problem z et6000 na jaki trafilem to nie dziala prawidlowo
XPM, taki stary komercyjny Xserver od IBM'a. po prostu fonty sie
kaszania.
a poza tym nie mam zastrzezen, szybkosc tej karty jest porownywalna
z S3 Vision 868 (PCI), ktora jest ciut lepsza od S3 Trio, mimo ze
konstrukcja
o poltora roku starsza (wtedy postep technologii byl bardzo duzy).
takie et6000 w szybkosci jest prawie identyczne do S3 Vision 868.
a takie rozne cuda jak virge czy trio na PCI sie po prostu chowaja :)