OS/2 na Compaq'u (problem!)

Autor: Bartlomiej Rajwa (rajwa_at_helios.mol.uj.edu.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 03:57:23 MET DST

Witam

Padł mi OS/2 Warp 3 zainstalowany na Comapaqu Prosignia 300. Jest to
maszynka sterujaca pewnym urzadzeniem pomiarowym. Poniewaz wiem, ze
program sterujacy dziala tez pod OS/2 v. 4 dlatego tez doszedlem do
wniosku, ze zainstaluje najnowsza wersje....

i tu zaczely sie schody.

W komputerze tym nie ma dyskow IDE. CD-ROM takze jest na szynie SCSI.
Po zbootowaniu sie systemu z dyskietek program instalacyjny poprosil
grzecznie o umieszczenie w napedzie CD-ROM-a... Niestety nie potrafil
go przeczytac. CD ani drgnal. Wiem, ze naped jest OK (moge wystartowac
z niego Compaq Smart Start). Wyglada na to, jakby na dyskietkach
uruchomieniowych nie bylo driverow do obslugi CD-ROM-ow SCSI!

Czy ktos moze ma jakis pomysl co w tej sytuacji zrobic? Aha... Ten
Compaq nie ma nawet kontrolera IDE wiec podpinanie CD-ROM-a IDE do
instalacji odpada. Jak mozna zmodyfikowac dyskietki startowe by
instalacja zaczela dzialac?

Z gory dzieki za pomoc.

Bartek

--