Re: lmhosts

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Fri 22 Oct 1999 - 23:28:33 MET DST

Radoslaw Skorupka wrote:

> Mam problem.
> Usiluje "zobaczyc" maszyne z NT, niestety jest w innej podsieci
> (TCP/IP only). Do niedawna byla w tej samej, wowczas
> NET USE disk: \\machina\zasob
> robilo mi dobrze ;-)

A moze nie masz w MPTSie ustawionego protokolu NETBIOS over TCPIP ?

Jesli nie masz, to odpal mpts.exe,
dodaj i zmien mu numer na "1",

dodaj w \IBMLAN\IBMLAN.INI w sekcji [networks] linie:
  net2 = tcpbeui$,1,LM10,34,100,14

w sekcjach [requester] i [peer] popraw linie:
  ???nets = NET1
na
  ???nets = NET1,NET2

Popraw linie w [requester] na
  Domain = WORKGROUP_MACHINY

Przerebootuj.

Jesli nie zobaczysz machiny
to mozesz zalozyc lub poprawic pliki:

C:\IBMCOM\rfcbcst.lst
199.99.99.99

C:\IBMCOM\rfcnames.lst
"MACHINA" 199.99.99.99

Teraz uruchom
C:\IBMCOM\rfcaddr.exe

I bez rebootowania bedziesz mogl ogladac i mapowac dyski poprzez
Internet.

[moze mozna to i wymyszkowac, ale nie wiem jak :]

--