lmhosts

Autor: Radoslaw Skorupka (Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl)
Data: Fri 22 Oct 1999 - 18:22:38 MET DST

Mam problem.
Usiluje "zobaczyc" maszyne z NT, niestety jest w innej podsieci
(TCP/IP only). Do niedawna byla w tej samej, wowczas
NET USE disk: \\machina\zasob
robilo mi dobrze ;-)
Teraz widze ja poprzez uslugi IP (np. ping), ale nie moge zobaczyc
poprzez nazwe (machina) bo na routerze jest wylaczony broadcast IP.
Dla Win** stosuje wowczas WINS, mozna tez statycznie poprzez
plik lmhosts.
A co zrobic w OS/2 ???
Z tego, co mgliscie pamietam, WINS nie dziala z OS/2, ale
lmhost chyba tak. TYLKO JAK TO ZROBIC ???
Gdzie wpisac nazwe machiny i jej IP ?

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl