Re: Gra w zielone

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 21 Oct 1999 - 22:26:42 MET DST

On Thu, 21 Oct 1999 15:16:16, Wojciech Smagowicz
<wojtek_at_cyber.olnet.com.pl> wrote:

> Czy aby napewno to wina OS/2 ?
> A może problem w karcie graficznej np. S3Trio "lubią" z monitorem mono
> wstać w trybie Czarno-Białym a człowieka by uszczęsliwiało 16 odcieni
> szarosći.

        Może masz rację - mam właśnie S3Trio64V+. Ale to sugeruje
rzeczywiście głębokie cuda na kiju w czasie przełączania sesji
pelnoekranowych - karta musi być dość głęboko resetowana w czasie
włączenie dowolnej sesji FS przywróciło poprawne kolory, a
równocześnie bardzo precyzyjnie i głęboko jest odtwarzany jej stan w
czasie powrotu do już istniejącej sesji, skoro powrót do PM-a
przywracał "chorą" konfigurację.

--
Pozdrawiam,
Jan.