Re: desktop

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Thu 21 Oct 1999 - 21:19:41 MET DST

On Thu, 21 Oct 1999 02:03:01 +0200 (CEST), Jan Sto ek wrote:

> To napisz mi proszę, jak mam go ustawić, żeby zachował obiekty, a w
>czasie odtwarzania "nałożył" je na już istniejące INI? Bo przecież
>informacje o obiektach są trzymane w INI, prawda? Tzn. niektóre
>parametry przywiązane do plików (np. longname) są w EA, ale cała
>obiektowość jest w INI.

Proszę bardzo. Rozumiem, że pod pojęciem "obiekty" masz na myśli pulpit.
A pulpit to nic innego jak katalog na dysku z odpowiednimi EA.
RBOSAVE odtwarzając pulpit robi to na zasadzie : "wyrżnij stare, zdefiniuj
nowe". Ponieważ cały pulpit jest archiwizowany z definicji, więc wystarczy
wykorzystać do archiwizacji plik sterujący (profile), który NIE będzie zawierał
wskazań na pliki *.INI. Przykładowy profile w załączeniu, zaktualizuj tylko
ewentualne katalogi.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40