Re: desktop

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 21 Oct 1999 - 01:55:34 MET DST

On Wed, 20 Oct 1999 05:19:44, infokub_at_nw.pp.com.pl (Leszek Kubrak)
wrote:

> Nieprawda, ROBOSAVE łapie to co mu każesz w skrypcie.

        To napisz mi proszę, jak mam go ustawić, żeby zachował obiekty, a w
czasie odtwarzania "nałożył" je na już istniejące INI? Bo przecież
informacje o obiektach są trzymane w INI, prawda? Tzn. niektóre
parametry przywiązane do plików (np. longname) są w EA, ale cała
obiektowość jest w INI.

--
Pozdrawiam,
Jan.