Re: Poczta w pronewsie 1.50b1(chyba nie odpowiedz)

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Wed 20 Oct 1999 - 16:40:14 MET DST

Dnia Tue, 19 Oct 1999 22:00:58, Ninik_at_alpha.net.pl (XMa)Napisal(a|o):

> cZe!
>
> Czy jest jakaś możliwość aby korzystać spod tego programu z poczty, tzn. odbierać
> ją?
> Narazie próbuje wpisać serwer do listy z paswordami itp zrbić do tego "usera" i
> trochę jeszcze pokombinować ale nie wiem czy wyjdzie. Sam program może narazie
> wysyłać...
>
> Są jakieś świeższe wersje tego znakomitego programu?

Wydaje mi sie, ze nie warto czasami robic cos na okolo.
Owszem Pronews jest mily do obslugi newsow (co prawda gdzie mu tam do
slrn pod wzgledem filtrowania i sortowania) ale do obslugi poczty sa
inne programy...

 Nie zrozum zle - po prostu ja osobiscie wole wiele malych programow
do konkretnych zastosowan, a nie kombajny robiace wszystko.