Re: problemy z serwerem KKI

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 18:56:56 MET DST

Dnia Sun, 17 Oct 1999 21:47:33, cadserv
<cadserv_at_kki.net.pl>Napisal(a|o):

> Hi!
> Mam pytanie do szanownych kolegów - czy ktoś z Was korzysta z konta na
> bezpłatnym serwerze KKI? Od pewnego czasu, może 5-8 dni mam problemy z
> wysyłaniem poczty przez ten serwer. Skrzynka istnieje, pocztę mogę
> pobrać ale już odpisać nie. I co o mnie pomyślą Nadawcy? Na listę
> dyskusyjną jak widać przechodzi.
> Zastanawiam się czy to wnia nowej netszkapy, konfiguracji czy jeszcze
> coś innego?
> Standardowa netszkapa, OS/2 v4 pl, IBM dial-up.
> Jeżeli macie jakieś sugestie - bardzo proszę.

(przekazuje pytania z KKI - oczywiscie absolutnie nieoficjalnie)

1. Opisz dokladniej troche co sie dzialo.
2. Sprobuj telnet na port 25 i napisz co widzisz (informacja, ze nic
nie widzisz, tez jest informacja)

Po konsulatacji z KKI moge powiedziec, ze ostatnio przekladali system
na nowe maszyny i to musialo chwile trwac (przy okazji gosc mnie
zastrzelil pytaniem czy os/2 poradzi sobie z 165 tysiacami (!!!)
plikow w jednym katalogu) - na pewno nie trwalo to 5-8 dni.

mpc