problemy z serwerem KKI

Autor: cadserv (cadserv_at_kki.net.pl)
Data: Sun 17 Oct 1999 - 23:47:33 MET DST

Hi!
Mam pytanie do szanownych kolegów - czy ktoś z Was korzysta z konta na
bezpłatnym serwerze KKI? Od pewnego czasu, może 5-8 dni mam problemy z
wysyłaniem poczty przez ten serwer. Skrzynka istnieje, pocztę mogę
pobrać ale już odpisać nie. I co o mnie pomyślą Nadawcy? Na listę
dyskusyjną jak widać przechodzi.
Zastanawiam się czy to wnia nowej netszkapy, konfiguracji czy jeszcze
coś innego?
Standardowa netszkapa, OS/2 v4 pl, IBM dial-up.
Jeżeli macie jakieś sugestie - bardzo proszę.

Zbyszek Oleszko