Re: Kr ek programowy...

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 10:31:48 MET DST

On Tue, 19 Oct 1999, XMa wrote:

> Właśnie, wiele osób nie będzie na zlocie!!! (jeszcze raz: gdzie i kiedy?)
> Jak już nikt się nie garnie to opracuje coś takiego, ale nie będą to najnowsze
> rzeczy, a raczej moja kolekcja softu zbierana od 2 lat ( akurat na 1 cd )
> , ale przecież macie coniektórzy dobry dostęp do internetu i możecie spłodzić coś
> takiego.
Myślę, że co do zawartości to zrobimy jakieś głosowanie.
Np. Popatrzysz na katalogi u mnie na ftp'ie i apiszesz co było by
najlepsze. Powtarzające się propozycje przeważą w jedną lub drugą stronę.
Następnie wysmarzy się płytkę i wyśle/rozda.
To narazie tyle z mojej strony.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|