Re: Instalacja OS/2 i... kupa

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 13 Oct 1999 - 22:08:27 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Dzis zobaczylem, ze nic nie wiem na temat OS/2. Instalowalismy ze znajomym Warpa
No, chyba trochę przesadzasz z tą niewiedzą ;-)))

> [...]
> z roznym rozlozeniem partycji doszlismy do niczego. Wiec przywiozlem swoj stary
> dysk 3.2GB z Windoza i OS/2. OS/2 poszedl bez problemow (mielismy podobny
> sprzet, a OS/2 to nie windoza wiec nie bylo zadnego problemu) - nic nie rozchrzanil.
> Wiec przegralismy Partition Magicem partycje z mojego dysku na dysk znajomego.
> Do tego dodalismy jeszcze FAT32 (mojego) i boot managera tak jak bylo na moim
> dysku. I...
> Powiecie, ze zadzialal? NIE! Zrzucil trapa i rozwalil tablice partycji.
> Czy ktos mi moze wytlumaczyc to zjawisko?

Moim skromnym zdaniem może to być uszkodzenie twardziela - gdzieś losowo
pojawia się błąd odczytu/zapisu. Tak apropos, to jakiego producenta był
dysk w którym rozwalała się tablica partycji?

I jeszcze jedno - może wirusek w boot-sektorze (sektor 0, cylinder 0,
głowica 0)? Są takie wredne typy które kopiują "za plecami systemu"
tablicę partycji w inne miejsce, a tam gdzie ma być tablica dają śmieci.
Winda działa, bo wirus pod Windoze, a w OS/2 pojawia się IPE.

--
Wojciech Gazda