Instalacja OS/2 i... kupa

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Tue 12 Oct 1999 - 00:50:23 MET DST

Dzis zobaczylem, ze nic nie wiem na temat OS/2. Instalowalismy ze znajomym Warpa
4. Sprzet: Celeron 300A, plyta ASUS P2B, dwa dyski: 6,4GB i 1,7GB, Matrox G200.
Stworzone zostały dysykietki. Podmienione drivery i fdisk. Wspomne jeszcze, ze na
dysku byly dwie partycje FAT32 po 2GB. Zainstalował sie bez problemow, lecz po
ktoryms z restartow pochrzanila sie tablica partycji i juz nic nie chcialo sie zainstalowac
- uwaga przed padem zainstalowalismy Driver Packa 1 i Fixpacka 12. I tak kombinujac
z roznym rozlozeniem partycji doszlismy do niczego. Wiec przywiozlem swoj stary
dysk 3.2GB z Windoza i OS/2. OS/2 poszedl bez problemow (mielismy podobny
sprzet, a OS/2 to nie windoza wiec nie bylo zadnego problemu) - nic nie rozchrzanil.
Wiec przegralismy Partition Magicem partycje z mojego dysku na dysk znajomego.
Do tego dodalismy jeszcze FAT32 (mojego) i boot managera tak jak bylo na moim
dysku. I...
Powiecie, ze zadzialal? NIE! Zrzucil trapa i rozwalil tablice partycji.
Czy ktos mi moze wytlumaczyc to zjawisko?

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 0h 12m 26s 0ms (en).