Problemy z dzwiekiem po FP12

Autor: Jacek Juskowiak (jatsek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 Oct 1999 - 12:50:33 MET DST

Witam,

Moj OS/2 pracuje na notebook'u Fujitsu. Pracuje wspaniale. Zainstalowalem
FixPack'a 12 US [na Warp'a 4.0 PL] i stracilem dzwiek. Komputer wyposazony
jest w karte ESS 1879. Co prawda redme.1st z FP12 ostrzegal mnie, ze cos
takiego moze nastapic - wiec kazal zdobyc mi nowe sterowniki ze strony Device
Driver Pack i zainstalowac przed instalacja FixPack'a. Tak zrobilem - przed
instalacja FP12 dzialaly bez zarzutu, ale po jego instalacji dodstaje Trapa
000d i jedynym sposobem na uruchomienie systemu jest wyremowanie linii ze
sterownikiem karty. No ale wtedy niestety nie ma dzwieku. Ponowne
instalowanie sterownikow karty [po instalacji FP] tez nic nie daje...

PYTANIE:

Czy ktos spotkal sie z takim problemem i moze mi pomoc. Dodam, ze problem
wystepuje z wszystkimi kartami ESS [wg 'redme.1st']. Dziekuje za pomoc i
sugestie.

Pozdrawiam

Jacek Juskowiak