Re: Po reinstalce + sprawa miniFAQ

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 10 Oct 1999 - 17:50:34 MET DST

On Sat, 9 Oct 1999 11:46:56 +0200 (CEST), rafii wrote:

>3) Podczas swych perypetii z inetem stale poprawialem miniFAQ, i nowsza
>wersje lada dzien podesle LWP. W nowszym pliku (ok. 63 kb) beda pewne
>zmiany:
>- dodalem nowe wiadomosci
>- poprawilem czytelnosc dokumentu
>- chce zunifikowac ogolny wyglad ze stronami teamowymi
>- usunalem zauwazone bledy i literowki
>
>Przy okazji pytanie do grupowiczow (wiem ze powinienem byl zapytac juz
>przy pierwszej wersji miniFAQ). Poniewaz w tekscie sa wykorzystywane
>niektore odpowiedzi kolegow grupowiczow, czy nikt nie ma nic przeciwko
> [...]

JA nie mam nic przeciwko :))) A strony pogolnie updatuje jak tylko skoncza mi sie
problemy z laczami, a bedzie to lada dzien...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1
Mine OS/2 system uptime is:
This OS/2 system uptime is 2d 6h 46m 59s 31ms (en).