Po reinstalce + sprawa miniFAQ

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 09 Oct 1999 - 11:25:10 MET DST

Czesc
W zasadzie to chcialem przekazac tylko kilka informacji po
przeinstalowaniu OSa.

1) Czy wiecie ze na Virge'u DX z 2 Mg RAMu oraz sterownikiem GRADD przy
rozdzielczosci 640na480 tez gina polskie znaki w Win-OS/2? Nie mowie
tego by szukac rozwiazania (bo off-cozz juz je mam) ale problem ten
wystepowal chyba tylko przy oryginalnych sterownikach Virge'a a nie
Graddzie...

2) Przymierzam sie do kupna nowego dysku twardego. Wiem ze trzeba miec
uaktualnienie dyskietek (ISDEAD.exe), ktore juz mam, ale nadal nie
jestem pewny czy trzeba miec nowy FDISK.exe. W pakieciku uaktalniajacym
dyskietki nie ma tego pliku. Mozna go skas zassac czy tez potrzebny jest
z ktoregos z pozniejszych Fixpackow. Jezeli to drugie, to czy moglbym
prosic o podeslanie go (badz wskazanie skad moglbym go zassac)?

3) Podczas swych perypetii z inetem stale poprawialem miniFAQ, i nowsza
wersje lada dzien podesle LWP. W nowszym pliku (ok. 63 kb) beda pewne
zmiany:
- dodalem nowe wiadomosci
- poprawilem czytelnosc dokumentu
- chce zunifikowac ogolny wyglad ze stronami teamowymi
- usunalem zauwazone bledy i literowki

Przy okazji pytanie do grupowiczow (wiem ze powinienem byl zapytac juz
przy pierwszej wersji miniFAQ). Poniewaz w tekscie sa wykorzystywane
niektore odpowiedzi kolegow grupowiczow, czy nikt nie ma nic przeciwko
temu? Jezeli tak to prosze o zwrocenie mi uwagi - wypowiedzi takowe
usune (badz wyraznie zaznacze autora porady). I pytanie drugie: czy
tekst tworzonego pliku nie stoi w sprzecznosci z zadaniami kol.
Grzegorza Szyszlo (zbieranie informacji wlasnie z tej grupy
dyskusyjnej)? Nie chce przejmowac (podkradac) zadan niektorym z kolegow,
zwlaszcza ze jestem tu relatywnie nowy, i tworzenie takiego dokumentu to
chyba jedna z niewielu rzeczy, w ktorej moglbym sie przydac Teamowi (jak
kiedys wspomnialem nie jestem informatykiem i nie posiadam az tak duzej
wiedzy by udzielac rad na liscie :( ).

--
pozdr.
rafal zawislak/rafii