Re: Gateway 0.0.0.0

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 08 Oct 1999 - 02:10:02 MET DST

On Thu, 7 Oct 1999 21:25:17 +0200 (CEST), Adam P aszczyca wrote:

> [...]
ja mysle, negocjacja miedzy modemami, jak i same kable i fala w nich, nie moze
wiedziec ze urzywasz osa. tak mysle. wiec nie ma mozliwosci zeby to dzialalo pod jednym pseudo systemem
a nie dzialalo pod drugim systemem...

>Zaraz, zaraz..
>A co pokazuje po połączeniu ifconfig ppp0?
>
>Probowałe połączy si 'z palca', czyli poprzez komend :
>ppp defaultroute connect pppterm conx 115200
>(x - numer portu com z modemem)
>Wtedy wida DOKŁADNIE co si dzieje na łączu....
tak jak pisalem ja naprawde nie rozumiem tego czemu dziala
pod winsyfem... powiedzmy ze bedzie to wina injoya (w co watpie
bo ten dialer dziala w tylu miejscach, ze nie jest praktycznie taki blad
mozliwy) ale jak ppp nie bedzie dzialac... tak z lini polecen tez...
to bedzie paranoja.

pg
Piotr Grzybowski merlin_at_asua.org.pl
irc: Narsil(IRCnet), openpm(EFnet)