Re: bede uparty - pomozcie z Fixem

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_szermierz.uni.wroc.pl)
Data: Tue 05 Oct 1999 - 15:33:13 MET DST

moze trzeba sprawdzic jaki jest tzw. build level, tym samym, czy system
zostal prawidlowo uaktualniony, odpowiednie numerki sa w pliku readme;
odpowiednie komendy:
 - ogolna: ver /r (chyba tak to wyglada) - zwraca buildlevel - cos jak 9027
(poczatkowy dla Warpa 4 byl chyba 9023);
- obszerna informacja o systemie: syslevel
Ale pewnie to zrobiles, jesli tak, i fix zalozony jest OK, to nie wiem, ale
nie zalamuj sie, cale mnostwo ludzi jest lepiej ode mnie w tych sprawach
zorientowane, ja osa tylko uzywam i unikam nawet grzebania w config.sys.

Z powazaniem

Jan Gromadzki