Re: Instalowanie linuxa po osie

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Sat 02 Oct 1999 - 18:31:49 MET DST

On Fri, 1 Oct 1999 23:40:33, Ninik_at_alpha.net.pl (XMa) wrote:

> Cze!
>
> Mam problem z zainstalowaniem linuxa. Dysk ma 5,3 GB i jest podzielony tak:
> - boot manager
> - c primary (dos) 1gb
> - extended reszta miejsca
> - d 1gb
> - e 1gb
> - f 1gb (os2)
> - g 1gb (tu ma być linux)
> Problem wynika z tego że nie mogę teraz zainstalować linuxa. Chodzi o red hata 6.0.
> podczas instalacji dochodzi do moentu z lilo, gdzie nie mozna wybrać instalacji
> [...]

przesun pozostale partycje "do gory" (tzn na poczatku extended zrob
sobie gb wolnego) (najlepiej PQMAGICEM - ale uwaznie czytaj, co ci
program pisze, bo mozesz zepsuc dysk (czyt. dane)
(ten dysk to nie bedzie 'G:')
lilo ci sie nie zainstaluje powyzej 1024 sciezki
bo na tej partycji nie ma systemu....
zaden
nie ma wplywu