Re: TPSA sux

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 15:29:29 MET DST

On Wed, 29 Sep 1999 16:59:52 +0200 (CEST), rafii wrote:

>Sprawdzilem jak by to dzialalo wlasnie w sesji terminalowej. A wiec:
>at&f
>atq0s0=0v1x1&c1&d2
>atdp0202122
>
>Wszystko przebiega pieknie. Nastepuje logowanie. Wpisuje recznie 2 razy
>ppp. Karze nacisnac F7 co robie i w zasadzie powinienem byc juz w sieci.
wiesz, nie daj sie zmylic, nacisnij escape...
>Nie wiem o co tu chodzi. Zaczelo sie to jak wspomnialem wczoraj kolo 10
>(o 8 jeszcze zdazylem normalnie odebrac poczte i wiadomosci z usenetu
>jak zwykle przez Warpa), pozniej cos strasznie pomieszali.
>Tak na oko wyglada mi to w ten sposob, ze ani systemowy Dialer ani InJoy
>nie wiedza, jak wyslac to ppp (albo nie jest ono przyjmowane przez
>serwer tepsy). Pewnie chodzi o skrypt ale w takim razie dlaczego nie
>dziala tryb reczny (czysty terminal)?
dziala. skryptu jeszcze mi sie nigdy nie udalo odpoalic.. to po prostu chyba
nie dziala..:-) (a moze trzeba zarejestrowac?;-))
>Bede jeszcze probowal dzisiaj w nocy (jak sie lacza pozwalniaja bo
>wpisywac komendy po 15 razy to nie mam sily)...
nie ma z tym probemu.. uruchamiasz in-joya w oknie..
i pakujesz do cliboardu wszystkie stringi, wraz z nuemerm telefonu
(plus "entery" n koncach lini) i dajes "wklej". Sam napisalem sobie program, ktory
wykonuje sie przy starcie injoya i pakuje odpowiednie teksty do clipbardu, bo tez nie
moglem wytrzymac, jak chesz, to Ci podesle..

>Czy ma ktos jeszcze jakas rade? Czy to oznacza koniec dla mojego OS/2 w
>sieci??? A moze jest tu ktos z Katowic lub okolic co rzucilby na to
>wszystko okiem?
robisz tak: pakujesz do clipboardu:
at&f
atq0s0=0v1x1&c1&d2
atdp0202122
(koniecznie z konami lini)
wlaczasz injoya w oknie i dajesz wklej. dziala. bez skryptu i bez problemu.
mozesz tez ustawic program, ktory wczytuje do clipboardu tekst z pliku
jako wykonaywany przy wybraniu [dial] z odpowiedniego hosta w injoyu
i tez potem "wklej"
ew. dodajesz stringi ktore kiedys podal mi Wojtek Gazda:
at&c1&d2s95=47
aatl0&q5+ms=11,1
atdtw0202122
i musi dzialac.. a jak juz wpiszesz ppp i ppp, to nie dajesz f7 (to jest kolejny
skandal tepsy, bo f7 dziala na winsyfie) tylko ESCAPE.

pg

P.S.
 przepraszam za spoznienie..