TPSA sux

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 15:24:00 MET DST

Nie moge polaczyc sie z netem przez OS/2

Oto co mi wyskakuje po pojawieniu sie okna zalogowania:

Uwaga uzytkownicy modemow Zoltrix Phantom. prosze wpisac nastepujaca
komende w ustawieniach dodatkowych modemow ATN0s37 lub zainstalowac
najnowszy sterownik modemu

Dodam ze mam Zoltrixa VSp (nie winmodem) ale nici z sieci spod OS/2

Prosze o wskazowki (jezeli mozliwe to dokladne co dalej)
aha: logowanie nie powodzi sie z powodu "Connection Failed for slattach"
- mimo ze mam nowa wersje, poprawiona przez Wojtka Gazde
Sorry za niezgrabnosc ale pisze online

--
pozdr.