Re: TPSA sux

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 11:37:22 MET DST

On Wed, 29 Sep 1999, rafii wrote:

> Leszek Kubrak napisa=B3(a):
>=20
>=20
> Sprawdzilem jak by to dzialalo wlasnie w sesji terminalowej. A wiec:
> at&f
> atq0s0=3D0v1x1&c1&d2
> atdp0202122

Czemu nie wybierasz numeru tonowo (atdt a nie atdp) ?

> [...]
> ppp. Karze nacisnac F7 co robie i w zasadzie powinienem byc juz w sieci.
> Tymczasem serwer cos mieli i wysyla mi na terminal ciag zupelnie
> niezrozumialych znakow "(}$%&^*}))(*(&%)", ktore wloka sie przez kilka
> lini.=20
> No i rozlaczenie - czyli wielka qpa.=20
>=20
> Probowalem tez za rada kol. Dominika Czechowskiego laczyc sie bez
> skryptu ale jeszcze wieksze dno. Nie wyswietla wogole lini ("Wpisz
> Username:ppp i Password:ppp") tylko zaczyna cos negocjowac i w koncu tez

Ustaw sobie co=B6 takiego:
[ ] Allow PAP Authentication
[X] Allow CHAP Authentication
[ ] Allow MS-CHAP Authentication
[X] Negotiate ACCM to 0
[ ] FCS checking
[X] Addr & Cntl field compression
[X] Protocol compression
[X] ECHO-REQ resets idle timeout
[ ] Use VJ Compression

dodatkowo tak jak pisa=B3em poprzednio na sztywno userID i password.

Musi dzia=B3a=E6. Je=B6li nie to dzwo=F1 do Biura Obs=B3ugi Klienta TP S.A.=
Katowicach.=20

Dominik Czechowski