Re: WinNT + OS/2 + Linux na jednym dysku?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 18:23:06 MET DST

Jan Gromadzki wrote:

> Moze lepiej poswiecic rozszerzona partycje NTFS? Mozna by ja podzielic na dwie
> - FAT i HPFS - po to, zeby bez zbednych zabiegow miec dostep do danych z NT i
> OS/2 (dla Linuxa FAT pod tym wzgledem tez chyba jest lepszy).

ja slyszalem ze juz sa fixy do linuxa do obslugi HPFS w trybie R/W
oraz to samo do NTFS, tez R/W. HPFS napisal jakis czech. ale nie mam
kiedy sprawdzic tych rewelacji.

> Reinstalacja
> Linuxa, to duzo roboty.

a po co go reinstalowac? nie lepiej zbackupoac? nawet jak sie zmieni
uklad
partycji wystarczy poprawic /etc/fstab i po krzyku. tar + gzip to dobry
tandem.