Re: WinNT + OS/2 + Linux na jednym dysku?

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_szermierz.uni.wroc.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 15:48:01 MET DST

Moze lepiej poswiecic rozszerzona partycje NTFS? Mozna by ja podzielic na dwie
- FAT i HPFS - po to, zeby bez zbednych zabiegow miec dostep do danych z NT i
OS/2 (dla Linuxa FAT pod tym wzgledem tez chyba jest lepszy). Reinstalacja
Linuxa, to duzo roboty. Pozstaje problem bootloadera, ktory roznie mozna
rozwiazac. Mozna np. zainstalowac Bootmanagera z OS/2, z ktorego mozna bedzie
wybrac start OS/2 i NT, po wybraniu tego ostatniego Linux bedzie osiagalny jak
zwykle.

Z szacunkiem

Jan Gromadzki